Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak odczytac pliki z dysku po awarii kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak odczytac pliki z dysku po awarii kompa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 12 Dec 2021 19:46:43 +0100
Dnia Sun, 12 Dec 2021 09:42:42 -0800 (PST), john Stone napisał(a):

> btw wie ktos moze czy da sie na kompei z windows xp nagrac na 8 GB pendrive
> jakiegos malego linuxa (np ten pup[py costam) tak bym mogl go bootowac z tego
> usb?

Zapewne się da. I po pierwsze, dlaczego małego linuksa? Niech będzie
pełnowymiarowy ponieważ dużo łatwiej znaleźć na niego programy użytkowe
jakich będziemy potrzebować, jest większy wybór oraz dużo łatwiej je
zainstalować. Po drugie, zassij sobie jakiś obraz ISO Minta z
https://www.linuxmint.com/ i niech to będzie wersja 32 bity (bo się
spodziewam starego procka:) i oczywiście Mate, bo lepsza od Cinnamon. Po
trzecie, poszukaj czegoś pod XP co potrafi zrobić butowalny pen z tego
obrazu. Nie pomogę bo XP dawno wyszedł mi z pamięci. Ale jaki problem
nagrać tego pena pod innym, bardziej współczesnym kompem z w10?
--
Jacek
I hate haters.