Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak odczytac pliki z dysku po awarii kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak odczytac pliki z dysku po awarii kompa
From: john Stone <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 12 Dec 2021 09:42:42 -0800 (PST)
niedziela, 12 grudnia 2021 o 18:31:34 UTC+1 Jacek Maciejewski napisał(a):

> Rychło w porę mówisz :)
> Najpierw niech sobie przypomni dokładnie o jaki system plików chodzi.

bo dopiero sobie przypomniala - pytali ja pomoc jak kupowala kompa jaki system
chce i ten relcostam mial byc szybszy - teraz problem z przeczytaniem tego ze
starego kompa

btw wie ktos moze czy da sie na kompei z windows xp nagrac na 8 GB pendrive
jakiegos malego linuxa (np ten pup[py costam) tak bym mogl go bootowac z tego
usb?