Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk ST1000LM035 i nagły pad, ale dziwny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk ST1000LM035 i nagły pad, ale dziwny
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 16 Nov 2021 00:36:31 +0100

"Dominik 'Rathann' Mierzejewski" smtehd$qhe$3$rathann@news.chmurka.net

Spróbuj wyjąć z obudowy i podłączyć bezpośrednio, żeby wykluczyć
pad interfejsu USB-SATA albo nawet kabla lub portu USB.

Już naprawił...

 "Roman Tyczka" 6190214a$0$520$65785112@news.neostrada.pl

 > Pod wirtualką z Win10 zapuszczony chkdsk odzyskał prawie wszystko
 > poza ostatnimi wrzuconymi katalogami z fotkami z fona, po których
 > skopiowaniu dysk został od razu brutalnie odpięty od komputera
 > poprzez wyjęcie wtyczki USB (z której też był zasilany), bez
 > użycia funkcji bezpiecznego odłączania. Prawdopodobnie nie zdążył
 > buforów opróżnić i zaktualizować do końca MFT. Właściciel zdziwiony
 > pytał: "To tak nie wolno? Zawsze tak z pendrajwami robię i działa".

Mam gorszy problem -- coś funkcjonuje w praktyce przeczącej teorii...
Sprawdziłem wielokrotnie -- ponad wszelką wątpliwość (o ile cokolwiek
można stwierdzić ponad wszelką wątpliwość) pracuje tak, jak chciałem,
choć wg teorii raczej powinno pracować niezgodnie z mymi dążeniami...

Najwyraźniej źle rozumiem tę teorię...

--