Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tylko do JF; inni nie mogą czytać!

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tylko do JF; inni nie mogą czytać!
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Fri, 12 Nov 2021 03:00:45 +0100 (GMT+01:00)
ptoki

: Po ustawieniu odpowiednim

Otóż to... Po odpowiednim... ;) Po odpowiednim ustawieniu świat
 wygląda ładniej...

: ladnie trzyma wymiary

Przez wiele miesięcy u mnie nie trzymał...
Dopiero uaktualnienie oprogramowania mojego myślenia ;) dało dobre
 efekty...
Jak zwykle zresztą...

: (wazne aby przestawic interpretacje
: wymiaru dla ksztaltow/linii na punkt
: srodkowy a nie na obrys),

Nic nie rozumiem...

: daje grupowac obiekty, ma sporo generatorow

Mnie potrzebne koła zębate, ale z *prawdziwymi* zębami...

: i tracerow z bitmap do wektora.

Na razie nie chce niczego wektoryzować...
Za wcześnie...

: Ogolnie polecam.

Spotkałem się z nim ćwierć wieku temu, ale minionych lat nie
 poświęciłem takiemu rysowaniu... Teraz trochę żałuję straconego
 czasu...

: A co do generowania svg to jest subreddit
: (chyba tinycode) gdzie ktos czasem
: wrzuca ciekawe kody svg...

Chyba właśnie stamtąd pociągnąłem niedawno fonty... Chyba stamtąd...

Dzięki za informacje i podtrzymanie na duchu co do trzymania
 wymiarów...
Przypadkiem ;) zależy mi na dokładności...
Chcę, by milimetr był milimetrem a kątowy stopień -- kątowym
 stopniem... Z dokładnością zapewnianą przez drukarki, nie zaś
 przypadkową...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----