Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tylko do JF; inni nie mogą czytać!

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tylko do JF; inni nie mogą czytać!
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Thu, 11 Nov 2021 15:14:12 -0800 (PST)
czwartek, 11 listopada 2021 o 14:27:27 UTC-6 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> Tak już bywa, że z czasem martwe rzeczy podporządkowują się ludziom!
> Zwykle tak bywa... Oto i SVG wreszcie słucha mnie -- człowieka!!!
> Otrzymałem skalę bezproblemowo za pomocą ViewBoxa... Oto efekt:
> http://www.eneuel.w.duna.pl/foty/moje211111.svg
> Skala oddana jest z dokładnością lepszą niż 1 promil...
> Plik jest czytany przez InkScape, choć pisany jest prostym edytorem
> tekstowym...

Uzywam inkscape do projektow ktore potem tne na cnc.
Po ustawieniu odpowiednim ladnie trzyma wymiary (wazne aby przestawic
interpretacje wymiaru dla ksztaltow/linii na punkt srodkowy a nie na obrys),
daje grupowac obiekty, ma sporo generatorow i tracerow z bitmap do wektora.

Ogolnie polecam.

A co do generowania svg to jest subreddit (chyba tinycode) gdzie ktos czasem
wrzuca ciekawe kody svg...