Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2 dyski, GPT i MBR na jednym kompie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2 dyski, GPT i MBR na jednym kompie
From: trybun <ChMxLeRs@jachu.cb>
Date: Mon, 8 Nov 2021 12:43:32 +0100

"trybun" sm8as6$16p9$1@gioia.aioe.org

Nie zauważyłem różnicy w szybkości gdy korzystam z HDD
w stosunku do takich samych programów zainstalowanych na SSD.

Więc po co Ci SSD?

To chyba nie do mnie pytanie, ja chcę przełożyć  do nowego kompa HDD.

No fakt, zwłaszcza że na nowym kompie jest jeszcze sporo
(właściwie to wszystko) systemowego śmiecia typu Cortana
i innych, a te elementy mogą bardziej spowalniać uruchomienie
niż tona zewnętrznego oprogramowania.

Cortana? -- to szpieg i czasowy zabójca!!!

I prostytuuje się na dodatek, a fuj!😉

Na starym kompie mam zainstalowane dwa systemy.

Ja mam znacznie więcej.

A można wiedzieć ile ich masz i jakie?

HDD zazwyczaj cicho pracują.

Aktualnie mam 5 HDD w użyciu,. Do monitoringu, w nagrywarce
DVD w kompie stacjonarnym i laptopie, wszystkie wyją jak
jakieś potępieńce.

Podasz modele?

Segate/Sagate (czy tak jakoś) w monitoringu, Samsunga w kompie stacjonarnym, nie wiem jakie są w nagrywarce i laptopie.