Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2 dyski, GPT i MBR na jednym kompie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2 dyski, GPT i MBR na jednym kompie
From: trybun <ChMxLeRs@jachu.cb>
Date: Sun, 7 Nov 2021 11:47:33 +0100

"trybun" sm3ihu$lqd$2@gioia.aioe.org

Za sprawą GPT i MBR to lagowanie?

Nie. HDD spowalnia.

Nie zauważyłem różnicy w szybkości gdy korzystam z HDD w stosunku do takich samych programów zainstalowanych na SSD.

system wstaje w 7sekund,

To żadna miara -- możesz mieć masę programów
spowalniających bootowanie lub możesz nie mieć...

No fakt, zwłaszcza że na nowym kompie jest jeszcze sporo (właściwie to wszystko) systemowego śmiecia typu Cortana i innych, a te elementy mogą bardziej spowalniać uruchomienie niż tona zewnętrznego oprogramowania.

10 na uruchomienie potrzebuje 10sekund..

BIOS może zabrać sporo czasu...

Na starym kompie mam zainstalowane dwa systemy.

No, może przeszkadzać hałas jaki generuje HDD.

HDD zazwyczaj cicho pracują.

Aktualnie mam 5 HDD w użyciu,. Do monitoringu, w nagrywarce DVD w kompie stacjonarnym i laptopie, wszystkie wyją jak jakieś potępieńce. Jedyny cichy to zewnętrzny pod USB.