Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] poweredge 2950 - czy jest jakis sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] poweredge 2950 - czy jest jakis sens?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 22 Oct 2021 23:23:19 GMT
On 2021-10-22, ptoki <sczygiel@gmail.com> wrote:

> Dokupilem 2TB dyskow i sprobuje to uruchomic. Moze popchne w cenie
> nieco powyzej kosztu dyskow jak mi sie znudzi. A moze zostawie na
> testy bo w sumie zeby pobawic sie czyms na boku sie moze nadac...
>
> Ale nadal jestem otwarty na propozycje. Przez chwile myslalem zeby
> zrobic tam mechanizm budzenia (bo ma idraca) i niech sie laczy do nasa
> i przerabia video. Jak skonczy to niech sie gasi... Taka fanaberia.

Do czegoś takiego nie potrzeba idraca. Zresztą miałem bardzo zbliżone
fanaberie. Mój 1950 miał podobną Twojemu passmark, a wtedy moja
najsilniejsza maszyna miałe ca 2x tyle, więc sobie argumentowałem, że
będzie dodatkowa moc dla kodowania wideo. Chyba nawet udało mi się na
tym postawić OSX, bo tam był dostępny program compressor, ponoć
najlepszy w swojej klasie cenowej, do zmiany ilości klatek na sekundę.
Tak czy inaczej, MZ poznawczo zawsze warto.

--
Marcin