Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] poweredge 2950 - czy jest jakis sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] poweredge 2950 - czy jest jakis sens?
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Fri, 22 Oct 2021 11:32:08 -0700 (PDT)
czwartek, 21 października 2021 o 18:10:21 UTC-5 Marcin Debowski napisał(a):

> Nie ma. Mam co prawda więszy hardcore, bo PE1950 1U, ale sens zabawy (i
> inwestycji, w tym własnego czasu) jest głownie poznawczy. Jak masz zapędy w
> tym kierunku i nie przywiązujesz się emocjonalnie do takich klamotów, to kup
> sobie jakiegoś małego, taniego sasa, pobaw się przez chwilę a potem opchnij.

Dokupilem 2TB dyskow i sprobuje to uruchomic. Moze popchne w cenie nieco
powyzej kosztu dyskow jak mi sie znudzi.
A moze zostawie na testy bo w sumie zeby pobawic sie czyms na boku sie moze
nadac...

Ale nadal jestem otwarty na propozycje.
Przez chwile myslalem zeby zrobic tam mechanizm budzenia (bo ma idraca) i niech
sie laczy do nasa i przerabia video. Jak skonczy to niech sie gasi...
Taka fanaberia.