Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] poweredge 2950 - czy jest jakis sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] poweredge 2950 - czy jest jakis sens?
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Thu, 21 Oct 2021 08:32:19 -0700 (PDT)
mam w lapie dzialajacego pe2950
32gb ram, 2x E5440

Musial bym jakis dysk podpiac albo kupic jeden/dwa sasowe zeby to uzyc

Ale zastanawiam sie czy warto. Niby moge wyjac wiatraki, dodac jakies cichsze,
powycinac blache obudowy ale nie wiem czy to ma sens.

Wlaczylem i podczas inicjalizacji zre jakies 300W.
Pewnie jak juz ruszy system to pobor pradu spadnie do polowy tego.
Czyli podobnie jak i3 6100 w desktopie jaki mam.

Zastanawiam sie czy ma sens cokolwiek z tym sprzetem robic czy moze lepiej
kupic plyte i te memorki uzyc a reszte zezlomowac/sprzedac jesli ktos kupi.

Ma ktos jakies sensowne sugestie poza grzaniem domu pradem?