Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT]opisane ustawienia uefi\bios

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT]opisane ustawienia uefi\bios
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 08 Aug 2021 15:53:51 GMT
Witaj m4rkiz, 07 sie 2021 w news:semrg2$o9p$1$m4rkiz@news.chmurka.net
napisałeś/aś:

> oczywiście zawsze można nakarmić googla, ale wtedy zazwyczaj trafiam
> na fora na których mamy wielusetpostową dyskusję, dzielenie włosa na
> czworo oraz ludzi którzy nie do końca wiedzą a piszą elaboraty, a
> przydałoby się sensowne, kilkuzdaniowe podsumowanie z wyjaśnieniem
> funkcji i jej wpływu na działanie komputera

I to w najlepszym wypadku. Lepsze to niż kilkanaście gównianych stron z
podobną zawartością i z dużą ilością reklam itp. Takie czasy. Nie
pamiętam, kiedy gogiel wyrzucił mi jakieś wyniki np. z grup dyskusyjnych
gdzieś na pierwszych stronach.
No ale jak się nie wie, czego szukać, to trzeba przelecieć te kilka stron
na kilku forach i zwykle przynajmniej jakaś wskazówka się znajdzie.