Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] prosze się nie śmiać :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] prosze się nie śmiać :)
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 15 Jul 2021 11:45:45 +0200
in <news:scnimh$noh$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
pan m4rkiz pisze tak:

> no to już od dawna jest możliwe, ale do takich zastosowań to
> raczej nvme+dobra kieszeń, na jakimś icyboxie, usb 3.1 i
> wystarczająco szybkim dysku zrobisz koło 1GB/s

nvme to nie. Słyszałem, że nvme się grzeją, nawet w bezczynności ;)
do dupy z taką modernizacją.

no ale jak to szło? że pendrive to nie bo ntfs, bo mnóstwo odczytów i
zapisów wykończy pendrajwa i uszkodzimy sobie system.

tzn a teraz można? hulaj dusza piekła nie ma?

to byłoby super przychodzę do latorośli wtykam ssd z adapterem
do pc i mam swoje środowisko. Nic nie dzwigam ze sobą. Zabieram i znowu
są tiktoki i fejsy nienaruszone.

--
Piter