Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop z ryzenem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop z ryzenem
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 15 Jul 2021 09:19:44 GMT
On 2021-07-15, pueblo <nomail@nomail.pl> wrote:
> Co o tym wiecie? Jest jakieś ryzyko związane z tym, ze Ryzeny są jakieś
> kapryśne? Czy intel tak obniżył poziom, że nie ma różnicy. Nie chodzi mi
> o czystą wydajność.

Vegas dla ubogich (Movie Studio), a pewnie i Vegas dla bogatych (nie
posiadam) nie chodzi mi stabilnie na żadnym AMD (FX-8350, FX-6300,
R7-1700, R5-3600) za to chodzi stabilnie na różnych gównianych intelach
i na ww amd w maszynach wirtualnych. Jest to co prawda nie wina Ryzenów,
a zje$!@#%!^$ego Vegas, ale jeśli masz coś nieco bardziej zaawansowanego
czego używasz, to lepiej sprawdz co piszą ntt na internetach.

--
Marcin