Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] prosze się nie śmiać :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] prosze się nie śmiać :)
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 15 Jul 2021 17:17:11 +0200
in <news:scp2ob$o73$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
user m4rkiz pisze tak:

> ale jakie to ma praktyczne znaczenie? cpu też się grzeje a nie
> jest to powód żeby go nie mieć...

w sumie tak ale miliony dysków nic nie robiących się grzeje
pobiera energię. cpu w bezczynności ma 29st, ssd ma 31st a ten
odmieniec 45st. Może on kopie po cichu bitcoiny ;)

elektronika nie lubi temperatury bo sie od niej psuje.

> istotne są zapisy, i dalej nie można - tzn. zwykłe peny zajedziesz
> szybko, trzeba by szukac czegoś markowego z kategorii endurance
>
> np. Transcend Jetflash 910 podaje 3000 cykli dla 256GB czyli
> trochę powinien podziałać

ok

> nvme jest przystosowany do tego o czym piszesz a producent
> gwarantuje dwa lata albo określoną ilość zapisu - więc temperatury
> mnie akurat mało interesują, tym bardziej że taka kieszeń to spory
> radiator

ok

myślałem ze te obudówki żebrowany to taki bajer ale widać nie
to małe radiatorki.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety