Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tanie dyski SSD 2TB -- gdzie jest haczyk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tanie dyski SSD 2TB -- gdzie jest haczyk?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 15 Jun 2021 20:57:12 GMT
On 2021-06-15, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
> in <news:sa867h$mft$2@gioia.aioe.org>

> a majtki i ołówki nigdy /nie dochodzą ;)

Erdolenie. Kupuję na Alim głównie elektronikę i jeszcze się nigdy
poważniej nie przejechałem. Takoż na Allegro, Ebayu i paru innych
miejscach. Problem nie gdzie się kupuje a za ile i od kogo. Jak ktoś
spodziewa się kupic relatywnie drogi towar za ułamek ceny rynkowej no to
lepiej faktycznie niech kupuje ołówki i majtki. Jak ktoś kupuje od
sprzedawcy, który dopiero co zaistniał, niech lepiej kupuje ołówki i
majtki. Takoż od takich co mają relatywnie niską punktację.

--
Marcin