Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tanie dyski SSD 2TB -- gdzie jest haczyk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tanie dyski SSD 2TB -- gdzie jest haczyk?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Mon, 14 Jun 2021 16:10:30 +0200
W dniu 2021-06-14 o 13:53, geos pisze:
> czy kupującego nie czeka jakaś przykra niespodzianka dot. pojemności
> takiego dysku?
>
> https://allegro.pl/oferta/mini-zewnetrzny-dysk-adata-dashdrive-2tb-10626095876

Oferta została zakończona. Nawet nie ma zdjęcia produktu i opisu, więc
pewnie sprzedający zdjął ofertę przed upływem czasu ważności ogłoszenia,
zanim trafiło ono do archiwum.

> jakoś tak mi się to wydaje za tanio jak na taką pojemność. ale może ktoś
> z Was ma lub miał i może się wypowiedzieć?

Nie wiem co tam było, ale sporo dysków sprzedawanych w niższych cenach
to dyski "refurbished". Odnowione - serwisowane przed producenta i
ponownie wrzucone na rynek.

Sam rozglądałem się za tańszymi, używanymi dyskami wyjętymi z
komputerów, którym zamieniano HDD na SSD, ale gdy poczytałem opinie
ludzi przy poszczególnych ofertach to mi przeszło.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/