Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarki powystawowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarki powystawowe
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Wed, 5 May 2021 03:25:15 +0200
W dniu 2021-05-04 o 22:47, Grzegorz pisze:

> tu tusz do tej drukarki którą chcę kupić
> https://allegro.pl/oferta/tusz-do-hp-62-xl-czarny-5740-envy-5640-7640-7650-6914432264

Nie opłaca się. Za mniej mam toner do mojej czarno-białej, kupionej jako
używana, poleasingowa laserowej drukarki Hewlett-Packard. Starcza na
jakieś 1500 do 2000 stron.

Warto rozglądać się za starymi drukarkami Hewlett-Packard (z
premedytacją piszę Hewlett-Packard, bo po zmianie nazwy koncernu na HP,
także sposób produkcji ich drukarek uległ zmianie), bo w kasecie z
tonerem mają wbudowany wałek światłoczuły. W innych drukarkach trzeba
kupować oddzielnie pojemniki z tonerem (lub sam toner do napełniania
pojemników-kaset) i oddzielnie bębny światłoczułe.

Starsze modele drukarek laserowych KYOCERA również były niedrogie w
eksploatacji.

Mnie w drukowaniu atramentowym-tuszowym wkurzały dwie rzeczy: mała
prędkość drukowania, ale przede wszystkim to, że druk rozmazywał się pod
palcami. Co z tego, że wyschnął, jeśli się miało wilgotne dłonie albo
nieopatrznie wyszło się z zadrukowaną kartką na deszcz to było po wydruku.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/