Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarki powystawowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarki powystawowe
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 05 May 2021 00:46:26 GMT
On 2021-05-04, Grzegorz <brudas25@interia.pl> wrote:

> Niestety - ale nie mam tyle $$ na kupno ani miejsca na nią :(

Podstawowe laserowe nie są duże - gabarytowo podobnie jak ta, którą
wybrałeś, jeśli nie mniejsze. Cenowo, poniżej 400zł dostaniesz (ze 2-3
modele HP i coś tam Xeroxa). A tu masz na dzień dobry ca 200zł za
drukarke, z tuszem i transportem. Tusz będziesz dokupywał, bo przy
okazjonalnym pewnie kiedyś zaschnie. Laserówka, masz szanse i to spore
nie dokupić już nigdy niczego, jeśli to naprawdę okazjonalne drukowanie.
Mi przy druku ze 2x na tydzień po parę stron, tonery startowe starczały
na ca 2 lata (Brother, Samsung).

--
Marcin