Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czy konwersja mbr na gpt coś daje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czy konwersja mbr na gpt coś daje
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 18 Mar 2021 22:56:47 GMT
On 2021-03-18, Eneuel <eneuel@gmail.cm> wrote:

> Nie pojmuję tego, co piszesz.
>
> Oryginał i dwie kopie to razem trzy?
> I nie wiem, czym ma być ten nagłówek.

Nagłowek MBR jest tylko w oryginale, a GPT ma równiez kopie oryginału.

> Skutecznie. Uprzedzając kolejne pytanie typu:
>    Czym?

Jak można odtworzyc coś, co przestało istnieć a było tylko w oryginale?
To o czym napisałeś poniżej to generowanie nowego MBR, a nie odtworzenie
tego co był. Masz np. zdefiniowaną tablicę partycji, z ich lokalizacją
etc. Jak nie ma kopii tej tablicy to możesz co najwyżej probowac
odtworzyć po jakiś cechach systemu plików, które tam były, ale
niekoniecznie zawsze się da i niekoniecznie musiał tam w ogóle być
system plików.

--
Marcin