Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] RETRO

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] RETRO
From: Silver Dream ! <silverdr@nospam.net>
Date: Thu, 18 Mar 2021 10:41:58 +0100
On 17.03.2021 15:51, _Master_ wrote:
W dniu środa-17-marca-2021 o 12:24, Silver Dream ! pisze:
He? W sensie ciężko? Chyba, że masz na myśli „ciężko dorwać w pełni sprawny, z górnej półki za darmo”…

W porównaniu z innymi nośnikami tak jest DROGO a jakość dyskusyjna kompatybilność w dół tylko do odtwarzania i to marnie
Nie widać obracających się szpulek... ;-)

Za mało plusów dodatnich przy takich cenach.

No - w porządku - z tym się można zgodzić. Ale nie, że „ciężko dorwać”

Po złotówce kupowałem kasety whs do magnetowidu Hifi za 100 zł.

PS. Ostatnio bawię się kasetami VHS-C i "matką" FASCYNUJĄCE ;-)

Ja uwielbiam Video 2000 zaciągające taśmę z jednej strony naokoło głowicy ;-)