Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] RETRO

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] RETRO
From: arnold@hooterville.invalid (Arnold Ziffel)
Date: Mon, 8 Mar 2021 17:48:06 +0000 (UTC)
In pl.misc.elektronika RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> wrote:

> Mnie fanu nie przysporzy żaden pecet, stare gierki są dla mnie fajne na
> ośmio bitowacach i Amigach.

Kiedyś kupię sobie Timex 2048. Bo to to jest moje dzieciństwo. Z drugiej
strony może wtery czar pryśnie?

> Ale mam wiedzę że ludzie wyszukują stare pecety na aukcjach i
> przepłacają aby pograć w stare gierki.

Jak pomyślę, ile ja tego złomu komputerowego mam... cała piwnica zawalona.
Płyty, zasilacze, procesory, pamięci, najróżniejsze karty, napędy, parę
monitorów (w tym MDA, ale do niego akurat mam sentyment), generalnie
wszystko. Jakoś tak się to gromadziło przez lata. Możnaby to w końcu
posortować, potestować i posprzedawać, to by było na Timexa ;)

--
Przebiega zając przez jezdnię, aż tu nagle się potknął. A jako, że zające
maja 2 duże wystające zęby, to wbił się tymi zębami w asfalt. Próbuje