Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: zhbick <no@spam.pl>
Date: Sun, 14 Mar 2021 10:06:18 +0100

Laptopowy T7300 C2D radzi sobie bezproblemowo pod 64W10 z odtwarzaniem FHD.

W jednym z laptopów mam C2D T9600 2,8 Ghz i on nie wystarcza do płynnego 1080@60 *w przeglądarce* - ale daje radę w VLC i ogólnie bardzo przyjemnie mi się z niego korzysta, uwzględniając ograniczenia wynikające z faktu, że jest już zabytkiem.

Ale klient w biurze miałby zdziwioną minę, gdybym przy nim korzystał z niego i musielibyśmy czekać kilkanaście, kilkadziesiąt sekund na rozpoczęcie drukowania projektu, podczas którego to czasu obciążony na 100% proc tłumaczyłby dokument na język zrozumiały dla drukarki...

Wciąż też używam (w specyficznych zastosowaniach sieciowych) sprzętu z 32bit Pentium M Yonah - 1 rdzeń @1,6 GHz. Jednak wyświetlanie pulpitu XFCE jest zadaniem, które obciąża go na 30% :-)