Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 10 Mar 2021 20:38:04 GMT
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

> Ja mam 4 GB i z tego jeszcze kawałek odchodzi na grafikę onboard.

CZyli tak samo jak ja.

> [...]
> dobiłem do 2 GB :)
> Więc jeśli ci się "przeglądarka przytyka" to doinstaluj sobie
> jakiś gadżet mierzący zajętość RAM-u i sprawdź (nie wiem co tam
> pod windą robi takie rzeczy). Może się okazać że to przytykanie to
> tylko twoje wrażenie.
> No, chyba że naprawdę ci chodzi o coś całkiem innego :) Czyli
> swędzi cię w kieszeni i i masz porywy snobizmu :) Ale w tym ci nie
> pomogę, to nieuleczalne. Może zamiast kombinować z i7 czy 8 GB RAM
> zajmij się chłodzeniem bezgłośnym i wymianą monitora na
> najbardziej ci pasujący, czyli ergonomią pracy na kompie.

U mnie obecnie zajete 95% ramu.
Ale sprawdze bo w sumie najwieksze opoznienie widze na konkretnej
stronie i moze to kwestia transferu a nie kompa...

A moze tylko ram wymienic na 2x4GB?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także