Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szary wydruk z atramentówki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szary wydruk z atramentówki
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 3 Mar 2021 07:48:33 +0100
Dnia Wed, 3 Mar 2021 07:20:41 +0100, Kamil napisał(a):

> Mówisz o przeterminowanych oryginałach? Jeśli tak to wg jakiego klucza
> szukać?
Ustawiasz Elektronika Komputery Drukarki i skanery Tusze, zaznaczasz w
opcjach oryginały a w okno wyszukiwania wpisujesz np. HP56. Reszta to
ręczne przesiewanie :)

> A trochę inna sprawa. Kilkanaście dni temu, kiedy były mrozy poniżej -20stC
> do HP PSC 1317 kupiłem komplet 56, 57. Czarny jest OK, a kolor się chrzani.
> Czerwony jest ceglasty, a niebieski jakiś bury. Tak jakby atramenty się
> mieszały. Czy na skutek mrozu mogły popękać komory z atramentami?
Wątpię żeby na skutek mrozu. Czy na skutek jakichś sił  czy przyspieszeń
nie wiem, nie znam konstrukcji wewnętrznej ale IMO mało prawdopodobne.
Może ktoś dolewając pomylił przegródki :)

--
Jacek
-I hate haters-