Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów vide

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 01 Mar 2021 12:34:12 GMT
On 2021-03-01, Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> wrote:

> Pojebało ci się, poczytaj miszcza jendreka, którego bronisz, ten typ to
> chodząca arogancja pomieszana z ignorancją, w co drugim poście atakuje
> mu pomagających, bo raczyli zwrócić uwagę, że coś źle zrobił lub czegoś
> nie zatrybił.
> Jeśli tego nie widzisz to być może jesteś z tego samego obozu.

Romek, nikt go nie broni. Po prostu, przepraszam, nie wypada, aby
rozsądny facet, którym jesteś wrzucał takie teskty. Moderacja wypowiedzi
poziomem rozmówcy powinna się sprowadzać do próby pomocy, lub
zignorowania. Jeśli facet jest tak denny jak sugerujesz, to sens
doerdolenia mu jest żaden. Nie będziesz miał z tego ostatecznie żadnej
satysfakcji.

--
Marcin