Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów vide

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 28 Feb 2021 01:21:15 GMT
On 2021-02-27, jedrek <wonzespamem@w.on> wrote:
> Wskaż to ingoranctwo. Trzymanie się starych rozwiązań nie uważam za
> ignoranctwo tylko jestem wrogiem tych nowości, które przy okazji zapinają w
> tle dużo zbędnego balastu.

Nie uważam, że Roman powinien był napisać co napisał, ale ad meritum,
świat się zmienia i czasami się zwyczajnie nie da z tym nic zrobić innego,
tylko się dostosować. Dla szeroko pojętego dobra własnego i dobra
innych.

Twoja postawa przypomina sytuację, gdzie w ruchu lotniczym wprowadzono
kupę środków zwiększających bezpieczeństwo i komfort podróży, ale nie,
nie będziesz tego używał bo coś Ci się tam nie podoba i zamiast tego
będziesz posuwał rozklekotaną awionetką, narażając również innych.

Zamiast skupiać się na łataniu XP, weź zainstaluj coś co ma nadal
wsparcie dystrybucji/producenta a swoje wysiłki skieruj na dostosowanie
tego czegoś do swoich potrzeb, tak aby Cię najmniej drażniło. Być może
coś trzeba będzie zainwestować (tu powinna pojawić się reklama modnego
tematu polizingowców :), ale czasami nie ma wyjścia. Tak się to robi. Bo
to nie jest tak, że wszyscy są tacy do przodu i zachłyśnięci nowościami,
a już szczególnie w tym miejscu. Zobacz, ja piszę na Newsy uzywając
terminala tekstowego więc w oparciu o koncept kilkadziesiąt lat starszy
niż Twoje XP. Ale to jest współeczesny terminal i nie łączę się z
Internetem używając telnetu, czy innych narzędzi o wątpliwym poziomie
bezpieczeństwa, albo takich, których nie da się dostosować do
obowiązujących w danym miejscu standardów.

--
Marcin