Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA, przejściówka SATA USB3.0

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA, przejściówka SATA USB3.0
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 02 Feb 2021 02:26:53 GMT
in <news:Lk%RH.41478$k2db.25389@usenetxs.com>
user jedrek pisze tak:

> "PiteR" news:XnsACB3BC071292PanElektronik@127.0.0.1

> Jak dedukuję w zestawie nie ma zasilacza, sam sobie wykombinowałeś
> niezależny 12V 2A?

Tak. Na śmietniku znalazłem 12v 5A do tv w pudełku nierozerwany.
Tu ludzie wyrzucaja czesto nowe rzeczy np kobieta nie wie co to
i jeb do śmieci. Kolega po 7 telewizorze przestał brać do domu.

Można tanio kupic coś na alledrogo.

> Bez zasilacza nie uciągnie talerzowca 3,5' z samego USB?

3.5 wymaga 12v i 5v

> W tym pudełeczku jak rozumiem jest od razu dodatkowy stabilizator
> impulsowy produkujący z 12V także 5V dla elektroniki dysku?

pewnie jest nie rozbierałem

> Stabilnie ci to chodzi?

Tak jestem bardzo zadowolony

> Czy są obecnie dla USB3.0 przejściówki które oprócz SATA mają
> możliwość przyłączenia starszych taśmowych dysków ATA?

to niech sie ktos wypowie bo ja zgrałem dyski kompem starym i
wyrzuciłem wszystko.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety