Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 5 Feb 2021 22:49:02 +0100
W dniu 2021-02-05 o 12:00, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Feb 2021 10:59:33 +0100
  doszła do mnie wiadomość  <1ifdcp1iarri8$.ra2nwh3fsnbe.dlg@40tude.net>
  od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :
Dnia Thu, 4 Feb 2021 00:43:11 +0100, Poldek napisał(a):

Laptop ma być uniwersalny do wszystkiego dla całej rodziny. Czyli
internet, zdjęcia i montowanie filmików pamiątkowych, szkoła zdalna i
gry też.

Laptopa się kupuje kiedy potrzebujesz kompa w terenie. I 3 kanapy, stół
i łóżko terenu jeszcze nie robią :)

Robią, ale w mniejszej skali, co nie zmienia faktu, że z laptopem można iść w
dowolne
miejsce, a z desktopem nie(chyba, że zastosujesz rozwiązanie, o którym pisałem
poprzednio).
Zdaje się, że znalazłem rozwiązanie, jest coś, co wszystkich pogodzi, człowiek
laptopa
nie kupi, ale będzie miał system przenośny(a raczej samobieżny):
https://youtu.be/sUOVIAgnadk?t=27
Też możesz takie coś zguzdrawęzić, tylko musisz sobie tory położyć między
kanapami,
stołem a wyrem, tory można składać na noc czy oprzeć o ścianę.
Klawiaturę i mysz można montować do obudowy na przyćwy magnetyczne(tak, są
takie,
widziałem w działaniu, w środku są dwa magnesy i mechanizm obrotowy, obrót
wajchy obraca
jeden z magnesów i pola się znoszą), rzepy czy zwykłe przyćwy też się nadadzą,
kłopot
tylko z monitorem.
Monitor proponuję zawiesić na sufitowych wózkach magnetycznych(minus - cały
sufit musi

Aż się nie mogłem oprzeć ;)

https://youtu.be/K1e4xo5WWZE?t=4880

być pokryty blachą magnetyczną, no może nie cały, ale wg potrzeb), wózek zdalnie
sterowany pilotem lub kijem od szczotki zapieprzonym z Biedry.

--
Pozdrawiam.

Adam