Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 05 Feb 2021 14:41:39 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 05 Feb 2021 13:17:20 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <XnsACC8872EED941PanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <f8aq1g98dcnpjd9qh6u4h1dobkdppcd82u@4ax.com">news:f8aq1g98dcnpjd9qh6u4h1dobkdppcd82u@4ax.com>

>rujnuje pan swój imidz ;D

DOKTOR:Pora na nasz mały test. Jeżeli tym razem da Pan sobie radę, spełnimy
wszystkie
pańskie postulaty.
PAN HENIO:Proszę mój kochany doktoreczku, ależ Pan jest dobry (cmok,cmok).
D:Panie Heniu, już niejednokrotnie Panu mówiłem że nie znoszę jak mnie Pan
całuje.Bierzmy
się do testu.
H:Na tej planszy widzimy oczywiście lochę karmiącą młode...
D:Panie Heniu, test sie jeszcze nie rozpoczął, to na co Pan patrzy to jest
zdjęcie
ordynatora podczas obchodu.
Proszę tu popatrzeć,co Pan widzi?
H:To jest oczywiście słynny most Golden Gate w San Francisco.
D:Nie! to jest właśnie locha karmiąca młode.
-Siostro,proszę odprowadzić Pana Henia....

NTDO