Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 03 Feb 2021 12:39:47 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 2 Feb 2021 13:57:20 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <60194c2f$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
 od _Master_ <Master@z.pl>  :

>Mój laptop ma zarżniętą baterię od stania na biurku ;-) i służy tylko do
>poczty. Główny komputer to w 8.1 w fajnej zwartej obudowie.
>
>Nigdy więcej nie przepłacę za laptopa z tak FATALNYM EKRANEM
>
>Nie gram. To nie powód wyboru blaszaka tylko ROZSĄDEK ;-)

Fakt, ekran nie jest zbyt dobry(LGD032C, TN, ~85 % sRGB), ale siedzę na tanim
monitorze
IPS.
Blaszak ssie prąd, blaszak w stanie bezczynności to 2-3 laptopy w stanie
bezczynności, w
dodatku laprtopa można zabrać do sracza czy do Biedronki na zakupy(głośne
oglądanie
filmów z Antonio Tano czy Kufem Drahrepusem w rolach głównych robi spore
wrażenie na
współkolejkowiczach).