Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Tue, 2 Feb 2021 11:58:58 +0100
W dniu 2021-02-02 o 00:14, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
Od tego są stacje dokujące do dysków 3.5 z własnym zasilaniem, Dysk 2.5
podpinasz
bezposrednio do kabla esata-p, przed odpięciem trzeba zamknąć aplikacje które
go używają
i odmontować z systemu.

Tak jest w teorii.
A w praktyce jest tyle problemów z ODMONTOWANIEM że moja anielska cierpliwość WYMIĘKŁA ;-)

I jeszcze jedno. Nie wiem czy wszystkie stacje tak mają ale w trybie e-sata widać jeden dysk a w USB 2.0 DWA dyski.

Dlatego planuję zakupić stację SB 3.0 za 100 zł ;-)