Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Tue, 2 Feb 2021 11:55:31 +0100
W dniu 2021-02-01 o 23:35, jedrek pisze:
"_Master_"
E-sata działa DOBRZE jak normalnie podpięty dysk do blaszaka. Nic więcej

W sensie, że podpinasz przed rozruchem i odpinasz dopiero po wyłączeniu kompa?
A w czasie pracy kompa e-sata rozłączane, podłączane już się nie sprawdza?

Jeśli ustawisz łatwe rozłączanie to nie osiągniesz dużych transferów.
Jak ustawisz MAX buforowanie to masz problemy z odłączeniem.

Skutek: Taka stacja chodzi sobie teraz w trybie usb2.0 i wiem co mam.

Jak chcę duży transfer to podpinam normalnie do płyty głównej. Przy wyłączonym kompie oczywiście.

A że dysk systemowy SSD PCi-e to nie jest to tak upierdliwe jak kiedyś ;-)