Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pora na Ryzena.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pora na Ryzena.
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 14 Jan 2021 22:02:00 GMT
On 2021-01-13, Kamil <nospamtlen.pl> wrote:

> Bo najczęściej tak jest. Jest jakiś powód pozbywania się takiego sprzętu.

Powód pozbywania się takiego sprzętu to odgórna decyzja modernizacji w
jakimś korpo. Nie mówimy o sprzęcie kiszącym się u indywidualnych
użytkowników, a maszynach przeznaczonych dla biur, gdzie pracują przez
2-5 lat i mówi się im won. Są one zwykle w stanie bardzo przyzwoitym. bo
jak korpo-użytkownikowi nie działa to się to naprawia a najczęściej
wymienia. Do tego klima (mniejsza wilgotność) i te sprawy. Łatwo poznać
czy to polizingowiec czy po prywatnym, bo sprzedawcy polizingowców
oferują zwykle kilkadzisiąt-kilkaset sztuk. Przez moje łapska przewinęło
się do kupy ponad 10-15 takich maszyn i z żadną nie było najmniejszych
problemów, wręcz zawsze zaskoczenie w jak dobrym były stanie.

--
Marcin