Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 5 pro 4650g

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 5 pro 4650g
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 14 Jan 2021 21:43:41 GMT
On 2021-01-14, trybun <MxLeChSo@jahu.cb> wrote:

> No ale to chyba nie może być wyznacznikiem czegoś i tłumaczyć dlaczego
> nikt go nie oferuje..

Może. Dystrybucja, popularyzacja z dopasowaniem ceny, też trochę
zajmują. Poza tym, jak on jest dla oem to jeszcze pewnie dochodzi jakiś
czas dopasowania do reszty klamotów, testy, a w wolnej dystrybucji jeśli
w ogóle, to dopiero w jakiejś tam kolejności. Innymi słowy, to, że nikt
go luzem nie oferuje może wręć świadczyć, że to dobre cpu bo np. cała
produkcja schodzi i nie ma jakiś zapasów, z którym nie ma co zrobić.

--
Marcin