Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] obudowa ORICO M2PV-C3 Type-C

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] obudowa ORICO M2PV-C3 Type-C
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 14 Jan 2021 20:58:45 GMT
in <news:6000a69d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
user nadir pisze tak:

> A czym i jak mierzysz?
> Bo w/g tego:
> https://www.youtube.com/watch?v=sLsbP7XzVMw
> to może być wszystko co Kingston A2000 osiąga?

Nie no doczytałem teraz i trzeba spojrzeć smutnej prawdzie w oczy
płyta głowna Asrock H270 Pro4 co prawda ma wtyk usb c ale obsługuje
on tylko protokół wolniejszy USB 3.1 Gen1.

Rear Panel I/O
- 5 x USB 3.1 Gen1 Type-A Ports
- 1 x USB 3.1 Gen1 Type-C Port

a żeby ta obudowa poszła na full speed 1.2GB potrzeba żeby mobo miało
gniazda usb 3.1 Gen2 (nie istotne jakiego fizycznego kształtu).

"The USB Type C standard defines only the physical connector while the
USB 3.1 Gen 2 standard applies only to the electrical signal"

--
Piter