Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pora na nieRyzena.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pora na nieRyzena.
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 13 Jan 2021 21:32:25 +0100
Przepraszam, ale zaczyna mnie irytować to wciskanie trupiarni, znaczy się
poleasingowców
lub składaków z szemranych firm człowiekowi, który chce nówki z oddzielnymi
gwarancjami

ja nie w temacie, ale ostatnio coś jest o morsowaniu, było o byciu weganem, a wcześniej o studiowaniu prawa. nic nam do tego. Smok zapytał - dostał odpowiedź, ze nowe sie nie opłaca. co nie ma wpływu na to, na co on wyda SWOJE pieniądze. JAk dla mnie w tym momencie dyskusja powinna się zakończyć. ale smok zaczyna przekonywać, że ta opinnia jest błędna, gdyż... i lecą argumenty z dupy. opinia jest dobra, ale można jej nie brać pod uwagę. 2+2 zawsze będzie 4, nawet jak ktoś o tym nie wie. druga sprawa jest taka, ze ja wskazuje inne możliwości, daję wskazówkę- nie rozwiązanie. a smok traktuje to nie jako zachętę do szukania i myślenia, tylko jak bym ja był sprzedawcą i wystawiał konkurencyjna ofertę. Ty teraz też tak podszedłeś do tematu. smok powinien zatelefonować i zapytać czy może kupić ten kompurer, ale bez dysku za to z 16 gigami. wtedy nic nie będzie trupem. będzie starocią, ale czekam na argument: w którym momencie dla Smoka nowy i3 będzie korzystniejszy (pomijam +10% szybkości) niż stary i7.

ToMasz