Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pora na nieRyzena.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pora na nieRyzena.
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 13 Jan 2021 23:59:51 GMT
On 2021-01-13, Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> wrote:
> Przepraszam, ale zaczyna mnie irytować to wciskanie trupiarni, znaczy
> się poleasingowców lub składaków z szemranych firm człowiekowi, który
> chce nówki z oddzielnymi gwarancjami

No bo Smok racjonalizuje, a racjonalizowanie przy braku konsensusu ma to
do siebie, że przyciąga kontrargumenty. Dyskusja jak każda inna, nie ma
się co irytować. Generalnie nikt mu nie chce przecież zaszkodzić.

Zmodernizowałem we wrześniu dwie maszyny z wymianą cpu, ramu, dysków na
nvme, nówki (poza jednym cpu) wszystko, zmieniłem w jednym grafikę z GTX
1050 na GTX 1660 super (bo mi Flight Simulator ledwie dychał) i prawdę
mówiąc nie mam efektu łoł. No ale przechodziłem z FX-8350 na Ryzeny 5
3600 i 7 1700, nie z Athlona 64 X2. Bez bicia przyznam, że było to
wszystko średnio racjonalne.

Z drugiej strony, na codzień robię (Internet, biuro) na nisko-TPD
celeronach/pentium (passmarki 800-1500), z 8-16GB ramu, jakimś dyskiem ssd
i jestem mega zadowolony. Smok chciałby pograć, więc to odpada, ale jest
właśnie kupa polizingowców ze słabszymi cpu i odpowiednią ilością
poamięci do których można dołożyć grafikę i zamknąć wszystko w ca połowie
ceny, to dlaczego tego nie polecić?

Jakby Smoku powiedział, lubię nowe i dlatego chcę, chcę też coś o
standardowej gwarancji... z czymś takim trudno polemizować, a można
spokojnie zrozumieć.

--
Marcin