Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: MF <noemail@nospam.noproblem.invalid>
Date: Sat, 12 Dec 2020 07:34:17 +0000
Tu się wypowiem nie w odpowiedzi na konkretny post, a tak bardziej ogólnowątkowo.

Też mam swoje zdanie na temat optymalnych ról laptopów i desktopów. Akceptuję też to, że inni mogą mieć w tej sprawie inne zdanie, mają inne potrzeby (np. w zakresie przenośności czy nawet współgrania z dekorem wnętrza). Ale jestem stary i nie mam cierpliwości zarówno do tych, którzy z uporem godnym lepszej sprawy szukają *taniego* laptopa z jak największym ekranem, klawiaturą jak najbardziej zbliżoną do normalnej i *możliwością rozbudowy w przyszłości* (mocniejsza grafika!) do postawienia raz na biurku na całe życie i zastosowań, w których oczywiste jest, że desktop to jedyny sensowny wybór, jak i do tych, którzy z uporem godnym lepszej sprawy próbują przekonać tych pierwszych do zmiany zdania. Ich decyzja, ich pieniądze, ich problem. Jeżeli najpierw wiedzą lepiej, że laptop w ich sytuacji to jest jedyny słuszny wybór, a potem przychodzą płakać, że nie wiedzą, jak zrobić, żeby z laptopa coś więcej wycisnąć albo jak naprawić w laptopie coś, co w desktopie naprawia się (relatywnie) tanio i bez problemu z użyciem wkrętaka i może pincety, to istnieją KF-y i możliwości ignorowania wątków i podwątków.

Przepraszam za wypowiedź nic nie wnoszącą do dyskusji, ulało mi się.

--
MF