Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] intel hd 2500 vs 4600

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] intel hd 2500 vs 4600
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Dec 2020 13:32:45 GMT
Tak sie rozglądam za polisingowymi pc dla kogoś. I nie wiem, jak
odczywalna może być róznica między tymi iGPU. Akurat porównuję jednostki
gdzie wydajność samych CPU 3gen i 4gen jest podobna. Różnicą jest
grafika.
Wg benchamrków hd 4600 będzie ze 2 razy lepszy. Ale czy da sie to odczuć
przeglądaniu neta i innych normalnych zastostosowaniach.
Czy takie ułady maja jakieś wbudowane dekodery video, czy coś takiego,
które faworyzowałyby nowszy układ?
Myślę, że nawet na tym starszym da się robić jakieś proste rzeczy w np.
Skechupie.
A swoją drogą, czy taki sprzęt typu średnia i5 3/4 gen. da radę np.
odtowrzyć wideo 4K w przeglądarce? Bo to chyba zależy od CPU najbardziej.