Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] intel hd 2500 vs 4600

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] intel hd 2500 vs 4600
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Dec 2020 15:16:48 GMT
Witaj ToMasz, 27 gru 2020 w news:rsa4jk$8j0$1@dont-email.me
napisałeś/aś:

> i7 3770,3930 itp, sprawdź ich prędkość w passmarku.

> jakich benchmarków i czy sprawdzały coś poza 3d?
> chętnie sprawdzę wg tych benchmarków kartę graficzną za 10zł.

a choćby takich:
https://www.notebookcheck.net/HD-Graphics-2500-vs-HD-Graphics-4600_2887
_3567.247598.0.html

> patrzyłbym albo na wspomagacze w procesorze, albo na samą prędkość
> procesora wg passmarka.

tak, patrzyłem na passmarka głównie, ale tak nie mam zbytniego zaufania
odkąd stwierdziłem, że ten sam procesor ma ponad 1000 pkt mniej dziś
niż 3 lata temu. Jak oni tam sumują wyniki z różnych wersji swojego
testu to słabo.