Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki Procesor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki Procesor
From: pioruns <www@website.com>
Date: Sat, 10 Oct 2020 23:17:05 +0100
On 10/10/2020 21:24, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> AVX znane jest z wywalania podkręconych procesorów, które w codziennej pracy
> nigdy się
> nie sypią, więc panowie podkręcacze, róbcie sobie testy tym programem:
> http://www.numberworld.org/y-cruncher/

Wbiłem, sorry ale ta śmieszna stronka nawet nie ma https:// a więc nie
da się pobrać bez narażania się na atak MITM. Program ponadto nie jest
open source tylko licencjonowany dla Pana Alexandra J. Yee. To już wolę
program od sprawdzonego dostawcy, przez https, albo chociaż z kodem
źródłowym.
Jak się wywala CPU to może wina śmiesznego programiku a nie procesora.
Jak sam autor mówi:
"y-cruncher - A Multi-Threaded Pi-Program
>From a high-school project that went a little too far..."

To niech sobie zostawi swoje projekty z liceum dla siebie, a ja i inni
panowie podkręcacze zostaną przy Prime95 i innych sprawdzonych
programach. ;)

--
pozdrawiam,   pioruns