Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki Procesor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki Procesor
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 10 Oct 2020 22:24:37 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 10 Oct 2020 20:05:27 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <rlt0lo$a08$1$pioruns@news.chmurka.net>
 od pioruns <www@website.com>  :

>A więc nie chodzi stabilnie na 3700 MHz, chciałeś powiedzieć.
>Stabilny procesor nie może zostać zawieszony przez żaden stress test czy
>benchmark tylko ma chodzić, aby go nazwać stabilnym :)

No to sprecyzuję, jest stabilny jak skała, dopóki nie uruchomię y-crunchera na
wszystkich
rdzeniach(nic poza tym programem mi go nie wywala), ale w to się bawiłem dwa
lata temu
dla sportu, teraz nie podkręcam.
Prawdopodobnie można go ustabilizować podnosząc napięcia zasilające(u siebie
tego nie
robiłem).
AVX znane jest z wywalania podkręconych procesorów, które w codziennej pracy
nigdy się
nie sypią, więc panowie podkręcacze, róbcie sobie testy tym programem:
http://www.numberworld.org/y-cruncher/

Ciekawostka jest taka, że DNETC liczący OGR-28 nie wywalał CPU mimo tego, że
też używa
AVX.