Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RYZEN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RYZEN
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 25 Sep 2020 02:51:30 GMT
On 2020-09-24, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:
> /.../

> Bo za jakiś czas PCI EXPRESS 4.0 czy tam coś będzie dawało przewagę a
> wypasiony obecny proc będzie tani
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_chipsets
>
> X570 ma lepsze usb i Expresa 4.0.
> Chyba że to ściema?

Pewnie racja, ale ja jestem trochę minimalista i zawsze patrzę na
kompromis cenowo-użytkowy, czyli czy rzeczywiście istotnie odczuję tę
różnice. Teraz sobie zmodernizowałem peceta do gier i zamieniłem np.
jakieś przeciętne ssd na nvme 970 Samsunga, m.2. PCIE3 i różnica jest
spora, ale jakby to miało być PCIE4 to wątpię abym odczuł.

Z drugie strony, różnica pomiędzy tym co kupiłem (B350) a X570 to jakieś
500zł co w sumie nie jest dużo, keśli ten pecet ma starczyć na lata.

--
Marcin