Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak preparuja wieksza pojemnosc pamieci flash?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak preparuja wieksza pojemnosc pamieci flash?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 31 Aug 2020 13:47:21 +0200
THX, wersja portable ze strony polskiej nie pyszczy pod Win 10.
Niestety ChipGenius odmiennie niż Windows 10 widzi mój czytnik (Kingston MobileLite G4 na układzie Realteka) wpięty w port USB, a nie kartę microSD w czytniku:

Device Type:  Mass Storage Device
Protocal Version: USB 2.10 <- Hint: This device can run faster when plugged to
a USB3.0 port
Current Speed: High Speed
Max Current: 500mA
USB Device ID: VID = 0BDA PID = 0326
Serial Number: 201404081410
Device Vendor: Realtek
Device Name: USB3.0 Card Reader
Device Revision: 1124
Manufacturer: Generic-
Product Model: USB3.0 CRW   -SD
Product Revision: 1.00
Controller Part-Number: Unknown

Gdy microSD wkładam w adapter SD i wtedy do gniazda SD w lapku, podobnie Win
widzi adapter a nie kartę.
BTW zawsze myślałem, że adaptery kart są "przezroczyste" :-o
A może się mylę i adaptery SD są całkowicie bierne?
Zresztą ChipGenius i tak nie widzi kart w lapka gnieździe na pamięci flash, a
jedynie widzi te wpięte w USB.

A telefonem z Androidem jakoś takiej oszukanej karty nie można reaktywować?

-----
Zassij starszą wersję