Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak preparuja wieksza pojemnosc pamieci flash?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak preparuja wieksza pojemnosc pamieci flash?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 31 Aug 2020 10:12:40 +0200
Czytam net i widzę m.in. że przy niektórych próbach naprawy:
Komputer powinien widzieć kartę, a nie czytnik.
A są i takie i takie czytniki.
U mnie Win widzi czytnik Transcend a nie kartę w nim, ale za to widzi kartę w
czytniku Kingston, a nie czytnik.
No i jeszcze na dodatek przy karcie microSD może widzieć przejściówkę/adapter
(może?).
Na razie zapuściłem diskpart -> clean all, ciekawe jak głęboko wyzeruje.
Słyszałem o sposobie, żeby wyjąc dysk twardy z kompa, włożyć w niego oszukany nośnik i spróbować na tym oszukanym nośniku zainstalować Windows z płyty, to Win sobie poradzi: https://flashchiptech.wordpress.com/2011/07/13/fixing-fake-sd-sdhc-cards-is-it-possible-what-are-the-problems-and-challenges-what-software-to-use-to-test-for-flash-memory-fake-chips-is-there-a-free-download-to-check-flash-drives-and-memory-car/