Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dwa HDD z Windows - boot tylko z 'dodatkowego'

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dwa HDD z Windows - boot tylko z 'dodatkowego'
From: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest@sygnaturka.xx>
Date: Wed, 15 Jul 2020 19:18:12 +0200
Witam,

Jest sobie  normalnie działający komputer z Windows 7 (MB = Intel Z97).
Chciałem uruchomić ten Windows 7 z podłączonym
HDD z innego kompa, na którym jest zainstalowany jest Windows XP żeby przegrać
dane ale za cholerę nie mogę się zbootować
do Windows 7 (miałem ten sam problem jakieś pół roku temu z innym podłączonym
dyskiem na którym był Windows 7).
Ręczny wybór z boot menu nie pomaga, usuniecie dodatkowego dysku z kolejki
bootowania w UEFI nie działa.
Uruchomienie z USB z Clover'em też nie pomaga. Usunąłem też flagę boot dla
partycji z Windows XP, bez skutku.
Trochę już nie mam pomysłu co dalej rzeźbić. Jakieś pomysły?

PS. Jakiś live Linux z USB odpada. Muszę się uruchomić do tych Windowsów.