Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 1TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 1TB
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 29 Jun 2020 16:20:17 +0200
On Sun, 28 Jun 2020 23:51:03 +0200, Robert Wańkowski wrote:

> Gdybyś konkretnie coś wskazał, co warto wziąć zamiast tego mojego to bym
> był rad. Mnie to przerasta.

Konkretnie nie wskażę, ale podpowiem, że na allegro x-kom ma trochę
produktów, w tym SSD, z dopiskiem OUTLET. Te sprzęty są wyjmowane z pełnych
zestawów i sprzedawane osobno, z minimalnym lub zerowym przebiegiem, a z
dobrą ceną.

> Ale TLC, czyli są lepsze.

SLC bardzo drogie jest, MLC tańsze, ale też drożźsze od TLC. Niemniej TLC
daje radę jeśli nie używasz dysku pod bazę danych czy inny mocno obciążony
zapisami storage. QLC bym już unikał.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka