Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 1TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 1TB
From: pioruns <www@website.com>
Date: Mon, 29 Jun 2020 12:39:35 +0100
On 29/06/2020 01:35, PiteR wrote:
> in <news:5ef90f51$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>

> https://www.morele.net/dysk-ssd-samsung-860-evo-500-gb-2-5-sata-iii-mz-76e500b-eu-1773653/
> https://www.morele.net/dysk-ssd-samsung-860-pro-256-gb-2-5-sata-iii-mz-76p256b-eu-1782179/

Napisałem w drugim poście, 18 czerwca, cyt:
"Jedynie taki, który ma wewnętrzny DRAM. Poczytaj benchmarki i recenzje
tego sprzętu, zobaczysz, dlaczego te bez DRAM to garbage..."

Poczytaj i znajdź sobie SSDki z pamięcią RAM w środku, inaczej te
okropieństwa typu TLC/QLC sprawią że bedzie wolniejszy niż zwykły
twardziel, a i zdechnie szybko. Corsarze MX500 jak ktoś wcześniej pisał
są, dobre, ja też sam używam, mam dwa 250GB. Jak nie wiesz jakie kupić
to kup te i z głowy.

--
pozdrawiam,   pioruns