Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 1TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 1TB
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 20 Jun 2020 10:54:24 +0200
On Sat, 20 Jun 2020 10:17:59 +0200, zhbick wrote:

> Czego nie brać:
> W grudniu kupiłem PNY CS900 o pojemności 960GB, po kilku tygodniach
> odczyt w miejscach, gdzie były dane systemowe spadł z kilkuset do kilku-
> kilkunastu MB/sek i system zaczął mulić jak na talerzowym 5400 obr
>
> Po odświeżeniu dysku programem , który czyta sektory, kasuje i ponownie
> zapisuje tą samą zawartością kondycja wróciła... na kilka tygodni.

Zawsze mnie bawi jak ktoś myśli, że przycwaniakuje i kupi "niby to samo",
ale za połowę ceny, a potem zdzwiwiony, że to się nadaje jedynie na
śmietnik, kasa już stracona a i tak trzeba kupić drugi raz, tylko już bez
kombinacji :-)

Słyszeli o takim powiedzeniu: "biednego nie stać na tanie zakupy"? Jego
sens uderza w tego rodzaju "oszczędności".

--
pozdrawiam
Roman Tyczka