Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Aliexpres - płyty z odzysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Aliexpres - płyty z odzysku
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 30 May 2020 06:09:17 GMT
On 2020-05-29, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
> Jeśli ktoś kupował na Ali płyty refurbished do lapków (szczególnie
> takich z epoki C2D) to niech się podzieli doświadczeniem. Warto? Jak
> duże ryzyko zakupu niesprawnej?
> Płyta by kosztowała 120, sprawny lapek 250-300 :)

O tyle nie rozumiem, że na Allegro są dziesiątki lapków C2D, czesto
kompletnych i sprawnych w tym zakresie cenowym. Nawet są ze 2 z G550.

Nie chce mi się szukać, ale w zakresie 300-350zł to pewnie kupisz coś
kompletnego, sprawnego i z lepszym cpu. Nie sądzę, aby warto było się
babrać samemu składanie z częsci i ryzykowanie z Alim.

Nawet, domyślając się, że nie chodzi Ci o C2D a raczej o coś z pamięcią
rozbudowywalną do np. 4GB, widzę w Twoich widełkach cenowych kompletne,
zadeklarowane jako sprawne laptopy.

Sam w ramach akcji telemost koronawirusowy do teścia, kupiłem mu
na alegro multimedialny C2D za ca 250 zł.

--
Marcin